Spindel-Weinpresse mit zentralem Anzug / Jednovretenový vinohradnícky lis s vrchným uťahovaním

Kleine Weinpresse für rote Trauben und Früchte, Holz mit Metallspindel, 79 cm Rahmenhöhe. / Malý vinohradnícky lis na modré hrozno a ovocie, drevený s kovovým vretenom, šírka 51 cm, výška rámu 79 cm.

Inventarnummer
V0022
Teilsammlung
Vinohradníctvo a vinárstvo
Objektgeschichte
Diese Presse gehörte zuletzt Walter Struhár aus Pezinok, von welchem Sie 2002 angekauft wurde. / Ako posledný vlastnil tento lis Walter Struhár z Pezinka, od ktorého ho múzeum odkúpilo v roku 2002.
Bemerkungen
Auf dem unteren Rahmen befindet sich ein Holztisch mit quadratischer Form und einer Seitengröße von 40 cm. Die Stellage besteht aus drei Teilen. Der Reifen ist 30 cm hoch und hat einen Durchmesser von 34 cm. Die Eisenspindel mit einem hölzernen T-Griff ist 55 cm lang. / Na dolnom ráme je umiestnený drevený stôl štvorcového tvaru s rozmerom strany 40 cm. Stôl sa skladá z troch častí. Obručový kôš je vysoký 30 cm a má priemer 34 cm. Železné vreteno s drevenou rukoväťou v tvare T je dlhé 55 cm.
Pressen, Wein
Holz, Metall