Ovales Holzfass mit Ständer / Drevený oválny sud s podstavcom

Ovales Holzfass mit Ständer. Fassvolumen von 20 l, Korpus mit 6 Metallbändern verstärkt und zwei runden Löchern. Eines vorne und das andere am mittleren obernen Teil. / Oválny drevený sud s podstavcom. Objem suda je 20 l. Sud je spevnený 6 kovovými obručami a má dva kruhové otvory. Jeden otvor sa nachádza na prednom čele a druhý v strednej hornej časti.

Inventarnummer
V0047
Teilsammlung
Vinohradníctvo a vinárstvo
Objektgeschichte
Dieses Fass wurde in der 1. Hälfte des 20. Jahrhunderts in der Betriebszeit der slowakischen Weinbaugenossenschaft in Pezinok hergestellt. / Sud bol vyrobený niekedy v prvej polovici 20. storočia (alebo tesne po nej) v čase fungovania Slovenského vinohradníckeho družstva v Pezinku.
Bemerkungen
Auf der Vorderseite befindet sich eine Inschrift sowie ein Weinkranz, separate Weinblätter und drei Weinrispen. Auf der Rückseite ist eine Weinrispe und 6 Blätter abgebildet. Der Holzsockel ist auch vorne und hinten mit Weinblättern und Weinrispen verziert. / Na prednom čele sa nachádza nápis: SVD, K NARODENINÁM VENUJE SLOVENSKÉ VINOHRADNÍCKE DRUŽSTVO CENTRÁLA V PEZINKU. Okolo nápisu je vyobrazený veniec s listov viniča, samostatné listy viniča a tri strapce hrozna. Na zadnom čele je vyobrazený jeden strapec hrozna a 6 listov viniča. Drevený podstavec je tiež zdobený v prednej aj zadnej časti listami viniča a strapcom hrozna.
Holz, Metall
Entstehungszeit